REGULAMIN
1. Rejestrując się, akceptujesz niniejszy regulamin. 2. Tylko Administratorzy, mogą dokonywać zmian w regulaminie. 3. W przypadku zmian w regulaminie, zostaniecie poinformowani poprzez pocztę elektroniczną i w odpowiednim temacie. 4. Jeśli chcesz zostać Moderatorem, musisz spełniać pewne wymogi:
-Na forum być więcej niż 1 tydzień. -Mieć przynajmniej 30 postów. -Mieć min. 11 lat.
Moderator powinien być miły, uprzejmy i koleżeński. Gdy spełniacie już te wszystkie wymogi, należy zgłosić się do któregoś z Administratorów.
5. Podczas rejestracji, w nicku nie można używać PL znaków (nie będzie mógł pisać na chacie). Każdy nick posiadający takie znaki, zostanie zmieniony. A nowy nick zostanie przesłany przez e-maila.
6. Ponadto:
-Na forum nie można używać wulgaryzmów -Na forum nie można używać treści pornograficznych, rasistowskich, nazistowskich itp. itd. -Należy być miłym, uprzejmym i koleżeńskim. -Kłótnie załatwiać poprzez PW (Prywatne Wiadomości)
7. W przypadku, gdy nie ma jakiegoś punktu w regulaminie, Administracja może ukarać gracza bez informowania go o swych czynach, jednak zazwyczaj takie sytuacje nie będą miały miejsca.
W przypadku złamania, któregoś punktu z regulaminu Administracja podejmie odpowiednie kroki.
Pozdrawiamy Administracja
|